Nog exact 9 weken - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu Nog exact 9 weken - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu

Nog exact 9 weken

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

04 Mei 2014 | Nederland, Hilversum

Nog exact 9 weken en dan vliegen we naar Thailand! De paspoorten zijn van de week gehaald en we denken zo'n beetje klaar te zijn met alle inkopen die noodzakelijk zijn om daar 3,5 week te kunnen backpacken. Binnenkort maar eens een keer "proef pakken" en ook nog de vaccinaties halen. De tijd vliegt!
Aangezien ik wil kijken of ik in Thailand een blog via waarbenjij.nu kan bijhouden nu maar vast een beetje oefenen :-)

  • 04 Mei 2014 - 17:38

    Jenny:

    Wat was ik nog jong op die foto! Fresh fruit shake in een zakje! Hopelijk kunnen we de kinderen er kennis mee laten maken, lekker!!!

  • 04 Mei 2014 - 18:16

    Janneke:

    Leuk dat je een blog gaat bijhouden!!!
    Zijn de Kids ook al aan t aftellen?
    X Janneke

  • 04 Mei 2014 - 18:36

    Gonda:

    Wat leuk je blog. Ik zal jullie graag volgen

  • 04 Mei 2014 - 18:53

    Kriss:

    Spannend hoor. Ik kijk uit naar jullie verhalen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Vincent

Actief sinds 16 Maart 2014
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 16408

Voorgaande reizen:

07 Augustus 2017 - 03 September 2017

Vietnam met de kids

06 Juli 2014 - 30 Juli 2014

Thailand met de kids

Landen bezocht: