Laatste dag :-( - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu Laatste dag :-( - Reisverslag uit Hua Hin, Thailand van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu

Laatste dag :-(

Door: Jenny

Blijf op de hoogte en volg Vincent

28 Juli 2014 | Thailand, Hua Hin

De allerlaatste dag van onze vakantie is nu echt begonnen. Gisteravond nog naar de night market geweest om souvenirs te kopen en lekker te eten.... Prima gelukt al zeg ik het zelf. Op de weg terug naar ons hotel nog maar een tasje gekocht om alles mee te krijgen, hebben toch weer meer aangeschaft dan we dachten :-) Vandaag moeten we de tassen gaan pakken even een laatste brunch hier pakken en om 1 uur staat de taxi voor het hotel om ons naar onze laatste en tevens duurste hotel te brengen...... En tot slot het enige hotel waar uiteindelijk geen zwembad bij zit.

Wij vragen vanaf de 2e vakantie die we met de kinderen doen altijd aan het eind van de vakantie wat ze het leukst vonden deze vakantie. Dit willen we natuurlijk graag met jullie delen!
Nina: de olifanten verzorgen en erop rijden
Maikel: de zwembaden op het dak.

Nu kunnen wij normaal gesproken ook altijd een ding opnoemen die wij het leukste vonden deze vakantie, maar dat lukt ons dit jaar niet. Er zijn zoveel hoogtepunten!
Het begon al bij de aankomst in Bangkok met Maikel zijn reactie: jakkes het stinkt hier! Met de kindjes naar de tempel en hun reactie op al die pracht en praal. De eerste tuktuk rit waarbij ze helemaal uit hun dak gingen.
Vervolgens gingen we in een donderbui naar de nachttrein waar we begonnen met het echte reizen! In de ochtend heerlijk op bed uit de rijdende trein kijken. In Chiang Mai naar de Panda's, de olifanten en niet te vergeten.... Die geweldige kookcursus met Maikel samen dat is voor mij toch echt wel iets om lang aan terug te denken. De busrit naar Sukhothai vond ik ook een bijzondere ervaring! Niet te vergeten het fietsen daar door de stromende regen. De luxe reisdag naar Hua Hin en dan hier de laatste dagen die we toch nog lekker druk hebben weten te maken met het waterpark en de boottocht. We hebben niet heel veel plaatsen aangedaan, maar wel het meeste uit deze plaatsen gehaald! Wat een schat aan ervaringen hebben we opgedaan, kan niet wachten om het fotoboek te gaan maken en alles weer te beleven :-)
Nu even de tassen pakken, Vincent is druk bezig en het is wel aardig om even te helpen.

• 28 Juli 2014 - 08:13

Janneke:

Een heeeeele goeie terugreis gewenst!!
    Liefs Janneke

• 28 Juli 2014 - 08:48

Gonda:

Na zo,n mooie reis kan ik jullie alleen maar een goede terugvlucht wensen en bedankt dat jullie de fijne verhalen met ons hebben gedeeld.

• 28 Juli 2014 - 09:08

Hennie Out:

Na deze fijne vakantie alleen nog een rustige vlucht naar huis liefs.