wat foto's - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu wat foto's - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu

wat foto's

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

15 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag een rustdag dus niet veel te melden. Zwemmen, eten en drinken, en nog meer zwemmen. Morgen naar de dierentuin van Chiang Mai, overmorgen olifantensafari. Worden drukke dagen! Heb de aardige mevrouw van ons guesthouse bereid gevonden om van hun computer gebruik te kunnen maken dus met wat geluk (als de verbinding het houdt) kan ik zo wat foto's uploaden zodat jullie een indruk krijgen!

Groet
Vincent

• 15 Juli 2014 - 14:21

Opa Muziek:

Leuke foto's.................(alleen heeft Maikel nou een Duits shirt aan???)

• 15 Juli 2014 - 16:00

Gonda:

Wat een leuke foto,s en wat leuk jullie verslagen te lezen. Ik zal ook weer een boek maken want ik ga in nov. Naar australie

• 15 Juli 2014 - 16:27

Jenny:

Yep, Duits shirt! Hij heeft ook Argentinië, Brazilië en Nederlands shirt mee. Waren dat nu toevallig de top 4 dit wk :-)

• 15 Juli 2014 - 19:02

Opa En Oma Visjes:

Leuk hoor al die foto's, het geniet gehalte is hoog zo te zien.
    Heerlijk jullie gezien en gesproken te hebben, de klanten dachten dat het voor hun was. Ik liet ze maar in de waan, maar de glimlach ben ik vandaag op mijn gezicht niet meer kwijt geraakt......

• 15 Juli 2014 - 21:02

Marianne:

Dit avontuur klinkt als een klok ;) hahaha

Haast niet te geloven dat jullie deze dingen nou live zien. Dat is nog eens herinneringen kweken!
    Geniet er van!

• 15 Juli 2014 - 23:17

Marika:

Leuk om er ook wat foto's bij te zien! Die olifantensafari zullen de kids wel fantastisch vinden. Have fun! X