Thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu Thuis - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu

Thuis

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

29 Juli 2014 | Nederland, Hilversum

Heeeeeeel moe maar heeeeeeel voldaan weer thuis aangekomen. Bij het vliegveld stonden opa en oma Mickey en opa Hans, en opa en oma muziek ons op te wachten. Daardoor konden we met de auto naar huis. Heerlijk! De kids liggen net plat (voelt als 2 uur 's nachts voor ons nu) en wij gaan er zo achteraan!
Iedereen die meegeleeft heeft met onze avonturen bedankt en tot gauw allemaal weer!

• 29 Juli 2014 - 21:06

Natascha:

Fijn dat jullie weer thuis zijn, nu lekker bijkomen van jullie geweldige avontuur!

• 29 Juli 2014 - 21:26

Marika:

Welkom thuis! Eerst lekker slapen en bijkomen. Tot gauw. X

• 30 Juli 2014 - 00:22

Anja:

Hè wat fijn dat jullie weer heelhuids thuis zijn na het grote avontuur. Nu lekker bijkomen van de reis en nagenieten!