Nog minder dan 24 uur - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu Nog minder dan 24 uur - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Vincent Wijnands - WaarBenJij.nu

Nog minder dan 24 uur

Door: Vincent

Blijf op de hoogte en volg Vincent

06 Augustus 2017 | Nederland, Hilversum

Nog minder dan 24 uur en dan vangt het begin van onze volgende verre reis met de kinderen aan! Heel benieuwd hoe we Vietnam als gezin gaan ervaren! De tassen zijn gepakt, de backpacks zijn voor ongeveer 3 kwart vol. Wat zijn we vergeten???? We kunnen echt niets meer bedenken! Ach, dan houden we lekker veel ruimte over om spullen in Vietnam te kopen :-)
Vannacht om 4 uur vangt onze reis aan. Met de taxi naar Schiphol, dan een korte vlucht naar Londen en dan een hele lange vlucht (ca 12 uur) naar Ho Chi Minh City. De eerste stop in Vietnam van wat hopelijk een waanzinnige trip wordt! We komen daar in de ochtend aan zodat we gelijk een hele lange dag hebben om de jet lag weg te werken. Zin in!!!!! We melden ons daar weer!

• 06 Augustus 2017 - 11:49

Gonda:

Heel veel plezier en genieten van alle mooie dingen. Fijne vakantie allemaal.

• 06 Augustus 2017 - 13:36

Kriss:

Wat een heerlijk vooruitzicht. Spannend hoor, in de leuie zin van het woord. Hele goede reis en tot over een maand =-) Maar graag wel wat eerder een berichtje ;-)

• 06 Augustus 2017 - 17:10

Gijs:

Spanned, heel veel plezier. Fijne vakantie.

• 06 Augustus 2017 - 18:10

Louise:

Enjoy family!

• 06 Augustus 2017 - 20:35

Janny:

Wat een ervaring gaat dit worden! !
    Ik ga naar Brabant en vind t al spannend

• 06 Augustus 2017 - 21:19

Natascha:

Fijn dat het nu echt gaat beginnen. Heel veel
    Plezier en we wensen jullie weer prachtige ervaringen toe. Liefs Dennes, Maike en ik

• 06 Augustus 2017 - 21:19

Natascha:

Fijn dat het nu echt gaat beginnen. Heel veel

• 07 Augustus 2017 - 07:38

Janneke:

Heeeeel veeeee plezier!
    Ben heel benieuwd naar de reisverslagen.
    xx